Tayyip Erdoğan’ın 10 milyon dolar rüşveti ‘beğenmedi’


Share1

Erdoğan’ın 17 Aralık’ta paralarının eritilmesi talimatının ardından yaşananların ses kaydı yayınlandı. Bir başka kayıtta da 10 milyon dolar rüşveti az bulan Erdoğan’ın oğluna ‘sakın alma’ talimatı yer aldı
Yolsuzluk operasyonunun gerçekleştiği gün Tayyip Erdoğan’ın evindeki paraların eritilmesine ait olduğu iddia edilen ses kaydı ortaya çıktı. Ayrıca, Tayyip Erdoğan ile oğlu Bilal Erdoğan arasında geçtiği ileri sürülen bir telefon görüşmesinin de kaydı internete düştü.
17 Aralık günü Erdoğan’ın Kısıklı’daki köşkünden arabalarla taşınan paraların bir kısmını, Erdoğan’ın damadı Berat Albayrak’ın sağ kolu Medet Nabi Yanık taşıyor. 17 Aralık günü Sabah-atv’nin yeni patronu Ömer Faruk Kalyoncu’ya yüklü miktarda para taşıyan Yanık, sonraki gün de Çalık gruba para taşıyor. Ses kaydında yer alan bir ve ikinci görüşmede, Yanık, Kalyoncu’nun yardımcısı Hakan Arslan’la görüşüyor. Üçüncü ve dördüncü görüşmeler Medet Nabi Yanık ve Çalık Holdinç çalışan Rıza Ağın arasında geçiyor.
PARALAR BÖYLE SIFIRLANDI İDDİASI! İŞTE O SES KAYDI
1. Görüşme
Hakan Arslan: Kardeşim? Müsait misin?
Medet Nabi Yanık: Hakan Selamın aleyküm
HA: Aleyküm selam
MNY: Senin oraya geliyorum
HA: Geliyorsun tamam. Nerede? Yoldasın
MNY: Yoldayım şey yapalım bir kere hani garaj da görüşmüştük ya yine öyle görüşelim
HA: Tabi... Sen bana yaklaşınca haber verir misin abi aşağı ineyim
MNY: Peki peki... tamam inşallah..
HA: Peki abi hadi görüşürüz
2. Görüşme
MNY: Yolu biraz kısaltayım
dedim de. Gerek yok.
Normal yoldan geleyim. Bir 5 dakikaya filan Allah nasip ederse oradayım. Sen asansörle beraber aşağı in. Ben direk garaja giderim.
HA: Tamam
MNY: Tamam abicim
HA: Tamam
3. Görüşme
18 Aralık günü Başbakanın evinde bir türlü sıfırlanmayan paralardan 25 Milyon Dolar’ı Çalık Holding’e teslim ediliyor.
Rıza Ağın, Çalık Holding çalışanı. Sabah erken vakitte parayı teslim alması için hazırlık yapması isteniyor. Görüşmelerden anlaşıldığı kadarıyla çok yüklü bir miktar bir önceki gün de Çalık Holding’de “eritilmiş”. Ama eritilme işlemi kolay bitmediği için diğer güne de sarkmış.
Recep Tayyip Erdoğan’la Bilal Erdoğan arasındaki görüşmede Bilal, “Sıfırlamadık henüz Babacığım... 30 Milyon Avro gibi küçük bir miktar kaldı” demişti.
Medet Nabi Yanık: Efendim? Alo
Rıza Ağın: Ha Medet günaydın.
MNY: Günaydın Rıza abi ne haber
RA: İyiyim sağol sen nasılsın
MNY: Hamdolsun abi sağolasın
RA: Patron bir şey söyledi de. Şu şeyle ilgili... Akşam bana mesaj attı. “Yarın sen hazırlık yap” diye de...
MNY: Hı hı
RA: Yani nasıl bir hazırlık yapmam lazım? Sana sorarım dedim.
MNY: Ben seni birazdan arayacağım net söyleyeceğim sana tamam?
RA: Benim şöyle 11 gibi Kalyon’da toplantı var. Daha var 11’e kadar. Ben 10 buçuk gibi çıkacağım. Bu arada cepten haberleşiriz. Ben hani Olcay’ı...
MNY: Tamam sıkıntı yok... Sen sadece beni şirkette karşılatırsın. Duruma göre ben sana haber vereceğim
RA: Peki abi tutarı konusunda bilgin var mı?
MNY: Yok bilgim yok. Ben onu net öğrenince sana haber vereceğim
RA: Öğrenir öğrenmez sen bana ver bende...
MNY: Tamam... hazırlığını yaparsın
4. Görüşme
Medet Nabi Yanık: Ben şimdi şirkete doğru geliyorum abi bir yarım saate en geç şirkette olurum
Rıza Ağın: Tamam
MNY: Şeyle alakalı bilgim yok. Ama o getirdiklerim kadar değil yani
RA. Tamam
MNY: Tamam abi
RA: Peki Avro mu Dolar mı? Biliyor musun?
MNY: Bilmiyorum. Onu bilmiyorum
RA: Yarım saate kadar şey mi olursun
MNY: Garajda olurum
RA: O zaman tamam önemli değil. Yarım saat bir şey değil ya. Tamam tamamdır.
MNY: Oldu. Ben hani yakınken ararım çocuklar iner aşağı. Ben onları teslim edip çıkacağım. Garaja gideceğim tamam?
RA: Tamam. Okeydir
MNY: Görüşürüz
Tayyip-Bilal Erdoğan görüşmesi
İnternete düşen ikinci görüşmenin ise Erdoğan ile oğlu arasında geçtiği ileri sürülüyor. İddia edilen ses kaydında, Erdoğan’ın enerji alanında ihaleler almasıyla bilinen işadamı Sıtkı Ayhan’ın vermeyi vaat ettiği 10 milyon doları beğenmiyor.
- Bilal Erdoğan: Dün Sıtkı Bey geldi. Ondan sonra işte bir türlü işte böyle doğru bir şekilde
transfer işlemini yapamadığını, bir 10 (milyon dolar) filan olduğunu şimdiye kadar birikenin,
ondan sonra onu istediğimiz zaman verebileceğini bu şekilde devam edeceğini falan...
- Recep Tayyip Erdoğan: Sakın alma, sakın alma.
- Ben almayacağım
- Yok yok, hayır hayır alma. Kendisi bize ne söz verdiyse onu getirecekse getirsin. Getirmeyecekse gerek yok. Başkaları getiriyor da, o niye getiremiyor. Laf mı? Bunlar ne zannediyor bu işi ya. Ama şimdi düşüyorlar, kucağımıza düşecekler merak etme.
- Tamam babacığım.

İŞTE O SES KAYDI



 http://www.aydinlikgazete.com/mansetler/34679-tayyip-erdoganin-10-milyon-dolar-rusveti-begenmedi-iddiasi-iste-2-ses-kaydi.html

0 comments

Write Down Your Responses

Bizler; ABD ve AB’ Ülkelerinde eğitim gören, aynı zamanda ATATÜRK İlke ve İnkılaplarına bağlı, Ülkesini, Vatanını ve Milletini seven, Siyasi Parti olarakta CHP’ye yakın SOL eğilimli Türkiye’li Üniversite öğrencileriyiz. inceayarsiyaset.blogspot.com siz değerli arkadaşlarımızın faydalanması için açılmıştır. Amacımız; Türkiye’de izlenilen siyasetleri özellikle de İktidar partisinin yanlış siyasetlerini yakından takip edip mercek altına alarak siz değerli okuyucularımızla paylaşmaktır.

Powered by Blogger.