Abdullah Öcalan’dan Gezi itirafı: Erdoğan’ı Gezi’de ben kurtardım

PKK lideri Abdullah Öcalan BDP heyetiyle İmralı’da yaptığı son görüşmede Erdoğan’ı Haziran Ayaklanması’nda kendisinin kurtardığını söyledi.
 

Can Dündar’ın Canlı Gaste programının BDP heyetinin Öcalan ile görüşmesinin ayrıntılarına yer verildi. Abdullah Öcalan’ın yaptığı değerlendirmede şunları dediği kaydedildi:
“Başbakan seçimlerde beni idam etmekten bahsediyordu ancak ben Gezi olaylarında kendisini kurtardım. Sağduyulu davranmasaydık Başbakan’ı götüreceklerdi. 17 Aralık darbesine dekarşı duracağız. Tüm darbelere karşı durduk.
Nisan’a kadar opsiyon tanıdım. Anacak hükümet biran evvel bir barış yasası yapmalı. Yoksa biri çıkar Hakan Fidan’ı da Başbakan’ı da zora sokar. Hakan’ı vermemekle Başbakan doğru yaptı. Şimdi herkesi kurtaracak bir yasa çıkarmalı.
(Bese Hozat’ın Ermeni, Rum ve Yahudi lobilerine ilişkin değerlendirmeleri) Ermenilerin Buna tepki göstermesine gerek yok. Beni en iyi anlayan Bese olmuştur, o sözlerin bende arkasındayım. Hrant Dink öldüğünde ben ‘Son Ermeni öldü’ demiştim. Halen o sözü savunuyorum.”

,

0 comments

Write Down Your Responses

Bizler; ABD ve AB’ Ülkelerinde eğitim gören, aynı zamanda ATATÜRK İlke ve İnkılaplarına bağlı, Ülkesini, Vatanını ve Milletini seven, Siyasi Parti olarakta CHP’ye yakın SOL eğilimli Türkiye’li Üniversite öğrencileriyiz. inceayarsiyaset.blogspot.com siz değerli arkadaşlarımızın faydalanması için açılmıştır. Amacımız; Türkiye’de izlenilen siyasetleri özellikle de İktidar partisinin yanlış siyasetlerini yakından takip edip mercek altına alarak siz değerli okuyucularımızla paylaşmaktır.

Powered by Blogger.