Hükümet istifa etsin mi?’ Kılıçdaroğlu: Kendileri bilir

CNN Türk’te “Tarafsız Bölge” programında Ahmet Hakan’ın sorularını yanıtlayan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, “Hükümetin istifa etmesini istiyor musunuz?”sorusuna “O hükümetin kendi bileceği bir şey” cevabını verdi.

 kilicdarogluistifa

Kılıçdaroğlu yolsuzluk ve rüşvet operasyonlarına, ABD ziyaretine ve Cemaate ilişkin soruları yanıtladı. Kılıçdaroğlu, “Benim Cemaat’le özel bir irtibatım yok. Kimler Cemaatçi­­dir, kimler Cemaatçi değildir bilemem. Biz herkesle konuşuruz” dedi. “Bu işlerin arkasında Cemaat var mıdır?” sorusunu da Kılıçdaroğlu, “Ben bu işlerin arkasında yolsuzluk olduğunu düşünüyorum. Cemaat mi var, o mu var, bu mu var bilmiyorum, beni hırsız ilgilendiriyor. Biz bir siyasi partiyiz. Muhatabımız İktidardır. Biz kalkıp da bir Cemaati, bir tarikatı karşımıza alıp da onla mücadele etmeyiz. O devletin işidir” dedi. Kılıçdaroğlu Halkbankası’yla ilgili de “Halkbankası’na kimsenin bir şey dediği yok. O Türkiye’nin saygın bankalarından biri.
Kılıçdaroğlu operasyonun gerçekleştiği gün ABD elçisi ile görüşmesi için de “Operasyonun gerçekleştiği gün ABD Büyükelçisi ile görüşmem tamamen tesadüftü. Önceden belirlenen bir tarihti. Benim ziyaretimden sonra sayın büyükelçinin bir daveti oldu. Ama böyle bir güne denk geldi” dedi.
‘Bütün komşularımızla diyalog kurmak istiyoruz’
ABD ziyareti nedeniyle çok konuşulan konulara yanıt veren Kılıçdaroğlu “ Biz Türkiyeciyiz, işin özü budur. Ben Çin’e de gittim. Irak’a da gittim. Amerika’ya gittim diye Amerikancı olarak suçlanamam, biz Türkiyeciyiz. Biz AKP’ nin Türkiye’yi kendi coğrafyasına hapsettiğini görüyoruz. Bu yüzden biz bütün komuşularımız ile sağlıklı diyalog kurmak istiyoruz. Ayrıca ABD ziyaretinin icazet almak olarak algılanması yanlıştır. Orası icazet makamı değil ki. 37 yıl sonra bir CHP Genel başkanı oraya gitti. Davet üzerine gittik. Değişik kesimlerle görüştük ve Türkiye’ye geldik” dedi.

http://www.aydinlikgazete.com/mansetler/30830-hukumet-istifa-etsin-mi-kilicdaroglu-kendileri-bilir.html

,

0 comments

Write Down Your Responses

Bizler; ABD ve AB’ Ülkelerinde eğitim gören, aynı zamanda ATATÜRK İlke ve İnkılaplarına bağlı, Ülkesini, Vatanını ve Milletini seven, Siyasi Parti olarakta CHP’ye yakın SOL eğilimli Türkiye’li Üniversite öğrencileriyiz. inceayarsiyaset.blogspot.com siz değerli arkadaşlarımızın faydalanması için açılmıştır. Amacımız; Türkiye’de izlenilen siyasetleri özellikle de İktidar partisinin yanlış siyasetlerini yakından takip edip mercek altına alarak siz değerli okuyucularımızla paylaşmaktır.

Powered by Blogger.