AKP'li alkolik bakan ve mebuslar!



Sabah yürüyüşü arkadaşım eski Bakan Hasan Ekinci anlatıyor:


-"Bir düğünde aynı masada oturduğum AKP'li bakana birer duble rakı içelim dedim. Bakan (...) 'Ben artık açıktan içemiyorum birazdan takviyeli kolam gelecek' dedi ve içkisini öyle içti."

Kola kamuflajlı içki içme olayına geçmişte ben de Başbakan'ın eski Başdanışmanı olan bilinen gazetecinin şahsında tanık olmuştum ki AKP Meclis grubunda da gizli içki içenlerin sayısı 30'un üzerindedir.
Ve şimdi Egemen Bağış'ın oteldeki mini bar olayı.
Bakan Bağış hayır içki içmedim demiyor, haberi yazanları yargı ile tehdit ediyor.
İyi de içki içmek islama göre günah olsa da ayıp olmadığı gibi birisi için içki içiyor demek de hakaret değil ki!
Peki AKP güruhundaki bu tedirginlik niye mi?
Birincisi Başbakan'ın içkiye karşı cihat ilan etmesi ve bir kadeh içeni bile alkolik olmakla itham etmesi, ikinci boyut ise islamın içki-türban-sakal-imam hatip benzeri sembollere hapsedilmesi.
Bu arada Zekeriya Beyaz otelde merak adına Pay TV'yi izlemesini günlerce manşet yapan dinci medya söz konusu Egemen Bağış olunca niye susuyor?
NOT: Önceki günkü yazıma binaen İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu aradı ve kendisinin Gezi direnişine karşı olmadığını ancak ilgili sendikaya otobüslerini çekmedikleri için ceza kestiklerini açıkladı.

SABAHATTİN ÖNKİBAR
YAZININ TAMAMI BUGÜN AYDINLIK'TA

,

0 comments

Write Down Your Responses

Bizler; ABD ve AB’ Ülkelerinde eğitim gören, aynı zamanda ATATÜRK İlke ve İnkılaplarına bağlı, Ülkesini, Vatanını ve Milletini seven, Siyasi Parti olarakta CHP’ye yakın SOL eğilimli Türkiye’li Üniversite öğrencileriyiz. inceayarsiyaset.blogspot.com siz değerli arkadaşlarımızın faydalanması için açılmıştır. Amacımız; Türkiye’de izlenilen siyasetleri özellikle de İktidar partisinin yanlış siyasetlerini yakından takip edip mercek altına alarak siz değerli okuyucularımızla paylaşmaktır.

Powered by Blogger.