Sarıgül'e sonunda biri Fethullah Gülen'i sordu



Hürriyet yazarı Ayşe Arman bugün hakkında İstanbul Belediye Başkanı adayı olacağına kesin gözüyle bakılan Mustafa Sarıgül ile söyleşi yaptı.


Arman, Sarıgül'e herkesin merak ettiği Gülen cemaati bağlantısını sordu.
Kuşkusuz Gülen cemaati ile irtibatlı olmanın yolu Fethullah Gülen'le görüşmek değil.
Ancak Sarıgül cemaat sorularına şöyle cevap verdi:
"Hakkınızda en çok konuşulan şeylerden biri de, Fetullah Gülen hareketiyle bir ilginiz olduğu… Doğru mu?
- Ben, bölgemdeki cemaatlerin yurtlarına, okullarına, elimden gelen desteği veriyorum. Çünkü Türkiye’de bir cemaat gerçeği var. Evet, o cemaat okullarındaki gençlerinin iftar yemeğine ya da sahurlarına yardımcı oluyorum ama Ermeni ve Musevi yurttaşlarımızın okullarına da oluyorum. Camilerimize, cem evlerimize destek verirken, kilise ve sinagoglara da destek veriyorum. Hiçbirini ayırmıyorum.
Fettullah Gülen’le görüşür müsünüz? Siyasi alışverişiniz olur mu?
- Yok, öyle bir şeyimiz olmadı.
Hiç mi tanışmadınız?
- 25 sene önce, bir dostumuzun evindeki bir iftar yemeğinde bir araya geldik. Ondan sonra bir daha hiç görüşmedik. Ama görüşürüm. Ben medeni bir insanım, düşüncesini beğeneyim, beğenmeyeyim, herkesle görüşürüm."

, ,

0 comments

Write Down Your Responses

Bizler; ABD ve AB’ Ülkelerinde eğitim gören, aynı zamanda ATATÜRK İlke ve İnkılaplarına bağlı, Ülkesini, Vatanını ve Milletini seven, Siyasi Parti olarakta CHP’ye yakın SOL eğilimli Türkiye’li Üniversite öğrencileriyiz. inceayarsiyaset.blogspot.com siz değerli arkadaşlarımızın faydalanması için açılmıştır. Amacımız; Türkiye’de izlenilen siyasetleri özellikle de İktidar partisinin yanlış siyasetlerini yakından takip edip mercek altına alarak siz değerli okuyucularımızla paylaşmaktır.

Powered by Blogger.