Fethullah'ın eski yardımcısı Erdoğan: Gülen, ABD’ye düzenli rapor verir

Fethullah Gülen’in uzun yıllar yardımcılığını yapan Latif Erdoğan, katıldığı bir televizyon programında Gülen’in “Çok defa gidip ABD’deki Türkiye masasına hesap verdiğini dinledim kendisinden” dedi. Erdoğan, Genelkurmaydaki kozmik bilgiler Cumhurbaşkanı’dan önce Gülen’e gittiğini söyledi.
 

Fethullah Gülen’in yıllarca en yakınındaki isimlerden ve Gazeteciler ve Yazarlar Cemiyeti Vakfı kurucularından olan Latif Erdoğan A Haber’de Gülen Cemaati’nin ABD’yle sürdürdüğü derin ilişkileri anlattı. “Hocaefendi ABD’de kaldığı günden beri doğrudan doğruya ABD devletinin görevlisi, Türkiye masasına bakan kişilerle irtibatlıdır.” diyen Erdoğan, Gülen’in ABD’de nasıl kaldığını şu cümlelerle anlattı:
“Hocaefendinin aidiyet duygusunu sorgulaması lazım. Uzaklaştıkça insan neler kaybettiğinin farkında olmuyor. Hcaefendi ABD’de durduğu sürece , çok yönlü esaret altında insandan bahsediyoruz. ABD’de hir ülkeye ait sorumlu masada birisi var. 20-25 yaşında çocuktur Yahudi’dir. (Türkiye masasına bakan) Hocaefendi ABD’de kaldığı günden beri orayla irtibatlıdır. Çok defa gidip orada hesap verdiğini dinledim kendisinden. Doğrudan doğruya ABD devletinin görevlisi, çoğu Yahudi. İş daha ordan başlıyor.”
Devletten önce Gülen’e gelir
Gülen’in Türkiye içindeki gizli yapılanmasının “kozmik bilgileri Cumhurbaşkanı’ndan önce kendisine ulaştıracak” boyutta olduğunu vurgulayan Erdoğan “Has daire içerisinde bile olsa, Genelkurmay’daki görüşmeler, Cumhurbaşkanlığı imzasına açılmadan önce benim önüme geliyor” diye binlerce kez toplum önünde kendisi söyledi” diye konuştu.
Erdoğan, ayrıca Fethullah Gülen’in etrafındaki insanlara “Ben Allah’la konuştum. Bana dedi ki: ‘Doğru ben bu kainatı Muhammed’im için yarattım ama senin için de devam ettiriyorum...’ dediğine şahit olduğunu da ifade etti.
Latif Erdoğan kimdir?
Latif Erdoğan’ın Fethullah Gülen’le yakın ilişkisi Gülen’in İzmir’de vaizlik yaptığı döneme uzanıyor. Erdoğan Cemaat içinde Gülen’in en yakın dostu ve halefi olarak görüldü. Şemsettin Nuri müstear ismiyle Sızıntı dergisi ve Zaman’da yıllarca yazılar yazan Erdoğan, 2 yıl önce de Gülen Cemaati’nden ayrıldı.

, ,

0 comments

Write Down Your Responses

Bizler; ABD ve AB’ Ülkelerinde eğitim gören, aynı zamanda ATATÜRK İlke ve İnkılaplarına bağlı, Ülkesini, Vatanını ve Milletini seven, Siyasi Parti olarakta CHP’ye yakın SOL eğilimli Türkiye’li Üniversite öğrencileriyiz. inceayarsiyaset.blogspot.com siz değerli arkadaşlarımızın faydalanması için açılmıştır. Amacımız; Türkiye’de izlenilen siyasetleri özellikle de İktidar partisinin yanlış siyasetlerini yakından takip edip mercek altına alarak siz değerli okuyucularımızla paylaşmaktır.

Powered by Blogger.