Apo: MİT’in gizli yöntemlerini birlikte uyguluyoruz



PKK lideri Abdullah Öcalan ile ilgili skandal bir ses kaydı daha paylaşıldı. Twitter’da “İhanet Süreci” adlı hesaptan paylaşılan ses kaydında Öcalan, Erdoğan’ın birçok gizli işini kendisinin yürüttüğünü anlatıyor.
Öcalan’a ait olduğu iddia edilen ses kaydında, PKK liderinin, “Çözüm sürecinde Erdoğan’ın yaptığı tüm işleri ben yürütüyorum. Bahçeli, ‘Apo söylüyor, Erdoğan yapıyor’ diyor. Adam akıllı. Bahçeli, Erdoğan’a ‘Açıkla’ diyor ama açıklayamaz” dediği duyuluyor.
‘Stratejiyi ben oluşturdum herkes benim ağzıma bakıyor’
Ses kaydında Abdullah Öcalan şunları söylüyor: “Ben bunun stratejisini yürütüyorum, zaten onun için benim önemim arttı. Kılıçdaroğlu da bunu söylüyor; herkesi Apo’nun ağzına bakacak hale getirdiniz diyordu”. Öcalan’ın konuştuğu mahkûmlardan B. Kaymaz’ın da bu açıklamadan sonra “76 milyonu bakacak hale getirdiniz” dediği işitiliyor.
‘İsrail de çözüm sürecinde’
Mahkûmlarla yaptığı konuşmada, Öcalan’ın şu çarpıcı sözleri dikkat çekiyor:
“Bu doğru; çünkü stratejiyi ben oluşturdum, ben yürütüyorum. Burada anlaşılmayacak bir yer yok ki... Bunu oluşturduk, şu anda da bunu hayata geçiriyoruz. İsrail de buna katıldı. Bu da müthiş bir gelişmedir. Bahçeli de onun için kıyametini koparıyor, Bahçeli akıllı, ‘Apo’ diyor ‘konuşuyor’. Erdoğan’a da ‘bunu uyguluyorsun’ diyor. ‘Sen bunu itiraf et’ diyor. Bahçeli aslında söyleminde haklı. Bunu yaptığını itiraf etmediği için ona köpürüyor, Kılıçdaroğlu da bunu söylüyor: ‘Açıkla.’ Doğru ama açıklayamaz. Erdoğan’ın tüm yaptığı işleri ben yürütüyorum; neyi, nasıl, MİT’in gizli yöntemlerini... Ama biz MİT ile hep açık şey yaptık, tarihin en şeffaf proje... şeyini yürütüyoruz, durum derinleşiyor ve ciddileşiyor, çark edemez herhalde.” sözleri dikkat çekiyor.



0 comments

Write Down Your Responses

Bizler; ABD ve AB’ Ülkelerinde eğitim gören, aynı zamanda ATATÜRK İlke ve İnkılaplarına bağlı, Ülkesini, Vatanını ve Milletini seven, Siyasi Parti olarakta CHP’ye yakın SOL eğilimli Türkiye’li Üniversite öğrencileriyiz. inceayarsiyaset.blogspot.com siz değerli arkadaşlarımızın faydalanması için açılmıştır. Amacımız; Türkiye’de izlenilen siyasetleri özellikle de İktidar partisinin yanlış siyasetlerini yakından takip edip mercek altına alarak siz değerli okuyucularımızla paylaşmaktır.

Powered by Blogger.