Erdoğan Aydın’da konuştu!

Erdoğan "Bana neden Atatürk posteri sallıyorsunuz?"


Erdoğan, Aydın’da düzenlenen AKP mitinginde ”Şimdi gelirken bana birileri Atatürk’ün posterini sallıyor. Bana neden Atatürk’ün posterini sallıyorsun. Ki büyük ihtimalle CHP’li” dedi.
İşte Erdoğan’ın konuşmasından satırbaşları
Ya merhum Menderes’in verdiği demokrasi mücadelesinin yanında ya da onu şehit edenlerin yanında yer alacağız. Yerel seçim olarak bakmayın bu seçime. O gün Menderes’e diktatör dediler. Bugün aynısını bana söylüyorlar. O gün Menderes için hürriyet düşmanı dediler. Bugün benim için söylüyorlar… O gün Menderes’e gençleri öldürüyor dediler aynısına bana söylüyorlar. Hatta Menderes’e ne dediler kıyma makinelerinden geçirip cesetleri saklıyor dediler.
O gün de Menderes’e en alçakça en edepsizce iftiraları attılar, yolsuzluk suçlaması yaptılar. Bugün de bana atıyorlar. Kim? CHP’nin başındaki Kılıçdaroğlu ve avanesi… Terör örgütü diyor ki ben öldürdüm. Orada 3 ay önce askerden gelen Burakcan şehit oluyor utanmadan sıkılmadan bunu faturasını Başbakan’a kesiyorsun. Dün yine bir yerde diyor ki ne Burakcan’ı aradı ne Ahmet’in ailesini aradı. Senin kulakların var duymazsın. Takiye var iftiranın bini bir para bunlarda…
“BANA NEDEN ATATÜRK POSTERİNİ SALLIYORSUN”
Şimdi gelirken bana birileri Atatürk’ün posterini sallıyor. Bana neden Atatürk’ün posterini sallıyorsun. Ki büyük ihtimalle CHP’li. Laf üretme iş üret iş. Gazi Mustafa Kemal öldü paraların üzerinden Atatürk’ün fotoğrafını kaldırıp İnönü’nün resmini koyan partisiniz. Siz bize bu tür oyunları bırakın. Geçmişinize bakın.
“PENSİLVANYA’YA BEL BAĞLADINIZ”
Bunların hepsi müdellel. Hepsi belgeli… Siz değil misiniz ezanı esasından ayıran, Kuran kurslarını kapatan. Adnan Menderes ezanı aslına döndürdü diye idama götürdünüz. Camileri ahıra depoya çevirdiniz. Her zaman darbelere bel bağladınız. Şu anda da Pensilvanya’ya bel bağladınız. Din istismarı yapıyorsunuz ve böyle ayakta kalmaya çalışıyorsunuz.

 http://sozcu.com.tr/2014/genel/erdogan-konusuyor-57-471651/

,

0 comments

Write Down Your Responses

Bizler; ABD ve AB’ Ülkelerinde eğitim gören, aynı zamanda ATATÜRK İlke ve İnkılaplarına bağlı, Ülkesini, Vatanını ve Milletini seven, Siyasi Parti olarakta CHP’ye yakın SOL eğilimli Türkiye’li Üniversite öğrencileriyiz. inceayarsiyaset.blogspot.com siz değerli arkadaşlarımızın faydalanması için açılmıştır. Amacımız; Türkiye’de izlenilen siyasetleri özellikle de İktidar partisinin yanlış siyasetlerini yakından takip edip mercek altına alarak siz değerli okuyucularımızla paylaşmaktır.

Powered by Blogger.