Asıl Cemaat’le işbirliği yapanlar oy bölmesin!

Türkiye özgür değil. Seçimlerden sonra Twitter açılacaktır. Maksat seçime kadar ortalığı karıştırmasın. Benden bir öneri: Eğer Twitter’ı açmak zorunda kalırsa Tayyip, mutlu olmuş gibi yapsın. Twitter’dan özgürlük mesajları atsın. Değil mi? İstiklal Marşı ile Türk Bayrağı’nı anayasaya aykırı olduğu halde seçim malzemesi yaparak sömürmedi mi? O kadar yolsuzluk yap, sonra dön marşımız ve bayrağımızı aklanmak için malzeme yap. Neyse şaşırmıyoruz artık. Ona da şaşırmayız. Twitter açılınca sevinç mesajları atsın Tayyip. Desin ki, tüm bunlar Cemaat denilen bu örgütün işi.


Hazır her şeyi Cemaat’in üstüne atıyor. Nasılsa inanan çıkıyor.

Sonuç olarak, ortada hukuki bir karar yok. Bu kararıyla kendini rezil rüsva etti.

Yandaşları; başbakan yumuşamış, yenilenmiş, tazelenmiş, aklı başına gelmiş gibi gösteredursun. O, ısrarla; “Hayır ben diktatörüm. Benim astığım astık, kestiğim kestiktir” demeye devam ediyor.

Huylu huyundan vazgeçer mi?

Oğlu Bilal’le yaptığı telefon konuşmasına montaj diyen, dublaj diyen, bu vesileyle olayı kapatıp kendini aklamaya çalışan, ama çabaladıkça daha da batan bir diktatörle karşı karşıyayız. Ülkeyi Cemaat’le iç içe yönetirken, Türk subaylarını, Türk aydınlarını zindanlara dolduruyor. “Ben, Ergenekon’un savcısıyım” diyordu. Sonra, avukat oldu. Sonra, Cemaat’le bozuşunca “Kumpas” dedi. “Cemaat yaptı bunu” dedi. Hapishanelerden çıkan yurtseverler için; “Ben onları serbest bıraktım. Bana bir telefon edip teşekkür etmediler” dedi.

Gezi Parkı

Gençlerin Gezi Parkı yasal eylemlerine polisini saldı, saldığı polise; “Destan yazdınız” dedi, ikramiyeler verdi. Şimdi, “Gezi Parkı’nda gençleri ezen de Cemaat” diyor. Oysa; “Emri ben verdim” demişti. O gün kahraman dediği polis, hükümetin bakanlarının aile boyu hırsızlıklarını ortaya çıkardığında, dahası, hırsızlıkları ortaya çıktığı için, ifadeye çağrılan oğlunu korumak için, önce kahraman dediği polislere, şimdi; “Güvenmiyorum. Bunlar Cemaat’in polisi” dedi. Ne kadar polis, savcı varsa hepsini kafasına göre ordan oraya sürüp durdu. Yok ettiği adaleti için de, bir zamanlar kankası olan Cemaat’i suçladı.

Âlem adam, şu Tayyip Erdoğan...

Tayyip’in yandaşları

Sırıtarak, utanmadan “Biz yandaşız” diyorlar. Ve elbette ki, son çabalar...

Başbakanlarını iyi göstermek, olup bitenin tek suçlusu Cemaat’miş gibi gösterme çaba ve gayretindeler. Onlar öyle yapadursun, Mehmet Barlas, Nazlı Ilıcak ve pek çoğu, hemencecik Cemaatçi olmuşlardı bile.

Halktan oy istiyorlar

“Daha yapacak çok işimiz var” diye yazılı, AKP bezlerinin altından geçiyorum arabamla. Yapacak çok işleri varmış... İçimden; “Haklısınız” diyorum. Size, daha çook ayakkabı kutusu lazım.

‘Kemal Abim’ ne diyor?

“Açılım süresi devam edecek” diyor. Yani, ülke bölme çalışmaları sürecek. Bundan böyle Amerika emiri Tayyip’e değil, Kemal’e verecek. Haa, yeni akillerimizde olacak. Gene Kemal Abi’nin dediğine göre; Öcalan’la görüşme sürecini, Yeni CHP’nin “Yeni Akilleri” sürdürecek.

Anlaşılan Yeni BOP Eşbaşkanımız Kemal Kılıçdaroğlu. Amerika Tayyip’le başaramadığı ülke bölme eylemlerini, bu kez Kemal Kılıçdaroğlu’yla sürdürecek.

Sarıgül

Çok sinirli. Mitinglerde vatandaşları dövüyor. Sonra da; “Ben” diyor, “Öyle hızlı yumruk atarım ki, bunu fotoğrafçılar böyle bile yakalayıp çekemez.” Kendisini alkışlamayan bir vatandaşa; “Ortada teneke gibi durma” diyor. “Çek, git.”

İnsanlara kötü davranmayı alışkanlık haline getirmiş. Belli ki sinirleri çok gergin. Ee, kolay değil Cemaat’in adayı olmak. Geçen sene Ahmet Hakan kendisine yayında soruyor: “ Cemaat’in adayı mısınız?” Lafı çevirip, başka şeyler anlatıyor. Tekrar soruyor Ahmet: “Cemaatin adayı mısınız?”... Gene başka bir cevap geliyor.

Şunu açıkça söyleyecek kadar delikanlı olsa keşke... Bu yazı kulağına giderse, belki karşılaştığımızda beni de yumruklar.

Oy bölmek


Aynı dünya görüşünde olan, aynı fikirde olan partiler ancak, birbirlerinin oyunu bölerler.

Biz İşçi Partisi olarak; “Atatürk Devrimleri” diyoruz. “Ülke bölünmesin, Cumhuriyet yaşasın” diyoruz.

CHP’nin söyleminde; “Atatürk” yok. Onlar iktidar olmak için, Amerika’yı ve Cemaat’i destek aldılar. Onlarla işbirliği yapıyorlar. Gördüğünüz gibi, görüşlerimiz tamamen farklı. Onun için de, birbirimizin oyunu bölmek söz konusu olamaz.

Ah... Bir de beni çok seven, benim de çok sevdiğim Fazıl Say bunu anlayabilse...

Benim başkanlığıma gelince...

Dolaştığım, gezdiğim her yerde çok sevildiğimi görüyorum. İnsanlar, bunu kâh dillendiriyorlar, kâh kucaklıyorlar, kâh “Oyumuz senin” diyorlar. Ola ki kazanırsam, kazandığım gün, demokrasinin yeniden gündeme geldiği gün olur. Halk kendisi için, nasıl canla başla çalışıldığının tanığı olur.
Dürüst, Atatürkçü İşçi Partisi’nin az sonra hükümet olacağının ilk adımı olur. Atatürk dirilir, Cumhuriyet yaşar. Hukuk, gene üstünlüğünü kazanır.

Cem Boyner

Atatürk’ü, çürümüş patatese benzeten Boyner, AKP’ye verdiği oyu her bulduğu fırsatta deklare eden Boyner, tekrar Atatürkçü olmaya karar verdi.
Gezi Olaylarını uzaktan seyredip, asla bulaşmayan muhterem, Berkin’in ölümünde mağazalarında yas ilan etmiş, müzik çaldırmamış.
Bir ciddi değişikliği de, Ertuğrul Özkök yaşıyor. Artık şaraplı, seksli yazıların yerine; Tayyip’e bindirmek yazıları kaleme alıyor. Yani güle güle Tayyip, hoş geldin Cemaat.

Zorlu PSM

Nazif Zorlu’nın kızı Şule Hanım’ın yönetimini üstlendiği, muazzam tiyatro salonunu anlata anlata bitirememiştim bir yazımda. “Sizin gibi ustalarıda, burada görmek isteriz” demişlerdi. Salonlardan birini kararlaştırıp, kirasını dahi konuşmuştuk. Bazı günleri oynamam için bana tahsis edeceklerdi.

‘’Bu, gün adedini artırmaya uğraşacağız, bizden haber bekleyin” dediler. Bekleye bekleye ağaç oldum. Hem de, çınar ağacı. Şimdilerde telefonlarıma dahi çıkmıyorlar. Ee, yürek ister... Türkiye’nin sorunlarını oynayan Atatürkçü, Devrimci, Tayyip tarafından da afaroz edilmiş bir sanatçının muhalefet yapan oyununu, Zorlu PSM’de oynatacaksın... Öyle ya, sonra Tayyip ne der?

Bizim mangal yüreğimize karşı, bunlarınki!...

Levent Kırca

 http://www.ulusalkanal.com.tr/gundem/asil-cemaatle-isbirligi-yapanlar-oy-bolmesin-makale,2268.html

0 comments

Write Down Your Responses

Bizler; ABD ve AB’ Ülkelerinde eğitim gören, aynı zamanda ATATÜRK İlke ve İnkılaplarına bağlı, Ülkesini, Vatanını ve Milletini seven, Siyasi Parti olarakta CHP’ye yakın SOL eğilimli Türkiye’li Üniversite öğrencileriyiz. inceayarsiyaset.blogspot.com siz değerli arkadaşlarımızın faydalanması için açılmıştır. Amacımız; Türkiye’de izlenilen siyasetleri özellikle de İktidar partisinin yanlış siyasetlerini yakından takip edip mercek altına alarak siz değerli okuyucularımızla paylaşmaktır.

Powered by Blogger.