Kılıçdaroğlu: Dehşete kapıldım

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, dün akşam sızdırılan Recep Tayyip Erdoğan - Sadullah Ergin ses kaydı için ilk açıklamasını yaptı.


CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, Başbakan Erdoğan ile Eski Adalet Bakanı Sadullah Ergin'e ait olduğu iddia edilen ses kaydıyla ilgili, "Emin olun dehşete kapıldım" ifadesini kullanırken, "Diktatörler, yalancıdır, gerçekleri söylemezler, belli kişileri düşman görürler ve onları mahkum ettirmek için özel çaba harcarlar. Bu kaset onun somut bir örneğidir" diye konuştu.
Kılıçdaroğlu, Edirne'de konakladığı otelden ayrılırken gazetecilerin sorularını yanıtladı. CHP lideri, Başbakan Erdoğan ile Eski Adalet Bakanı Sadullah Ergin'e ait olduğu iddia edilen ses kaydının sorulması üzerine, "İzleme fırsatı buldum. Emin olun dehşete kapıldım. Nasıl olur da bir ülkenin başbakanı, bir işadamını mahkum ettirmek için özel çaba harcar. Bu açıkça bizde demokrasinin olmadığını gösterir. Daha önce kendisi itiraf etmişti zaten; 'Yasama ve yargı benim için ayak bağıdır' demişti. Öyle anlaşılıyor ki kendi diktasını egemen kılmak için her alana müdahale ediyor. İnsanları mahkum ettirmek için özel çaba harcıyor" dedi.

 http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/47063/Kilicdaroglu__Dehsete_kapildim.html

,

0 comments

Write Down Your Responses

Bizler; ABD ve AB’ Ülkelerinde eğitim gören, aynı zamanda ATATÜRK İlke ve İnkılaplarına bağlı, Ülkesini, Vatanını ve Milletini seven, Siyasi Parti olarakta CHP’ye yakın SOL eğilimli Türkiye’li Üniversite öğrencileriyiz. inceayarsiyaset.blogspot.com siz değerli arkadaşlarımızın faydalanması için açılmıştır. Amacımız; Türkiye’de izlenilen siyasetleri özellikle de İktidar partisinin yanlış siyasetlerini yakından takip edip mercek altına alarak siz değerli okuyucularımızla paylaşmaktır.

Powered by Blogger.