Ukrayna, NATO'dan yardım istedi!

Rusya Parlamentosu'nun Rus ordusunun Ukrayna'da görev yapmasına onay verdiği görüşmeden sonra, Ukrayna Dışişleri Bakanlığı NATO'dan yardım talebinde bulundu.

 

(soL - Dış Haberler) Toprak bütünlüğünün korunması için AB, ABD ve NATO'ya yardım talebinde bulunan Ukrayna'nın çağrısı, Rus Parlamentosu'nun kararını takip eden saatlerde geldi.
Kiev'de bir basın toplantısı düzenleyen Dışişleri Bakanı Andrey Deşitsa, ülkenin toprak bütünlüğünün korunmasına yönelik tüm imkanların kullanılması meselesini ele almak için AB, ABD ve NATO'ya yardım talebinde bulunduğunu kaydetti.
Deşitsa, Avrupa Birliği ve ABD'li temsilcilerle bir görüşme gerçekleştirildiğini, ilgililere yazılı taleplerini ilettiklerini belirterek, ülkedeki nükleer santrallerin güvenliği için de askeri ittifakı yardıma çağırdıklarını söyledi.
NATO'nun ana yönetim birimlerinden Kuzey Atlantik Konseyi de bugün olağanüstü bir toplantı için biraraya gelecek. Haberi, NATO Genel Sekreteri Rasmussen Twitter hesabından duyurdu.
Öte yandan Deşitsa, çeşitli devletlerin yöneticileri ve partnerlerinin Ukrayna'ya gelerek, “ülkede milli ve etnik azınlıklara karşı şiddetin olmadığını” görmelerini istedi, Ukrayna'nın bu sorunu barışçıl yolla çzöemkten yana olduğunu, provokasyon ve güç kullanmaya müsaade etmemeleri gerektiğini belirtti.

http://haber.sol.org.tr/dunyadan/ukrayna-natodan-yardim-istedi-haberi-88723

,

0 comments

Write Down Your Responses

Bizler; ABD ve AB’ Ülkelerinde eğitim gören, aynı zamanda ATATÜRK İlke ve İnkılaplarına bağlı, Ülkesini, Vatanını ve Milletini seven, Siyasi Parti olarakta CHP’ye yakın SOL eğilimli Türkiye’li Üniversite öğrencileriyiz. inceayarsiyaset.blogspot.com siz değerli arkadaşlarımızın faydalanması için açılmıştır. Amacımız; Türkiye’de izlenilen siyasetleri özellikle de İktidar partisinin yanlış siyasetlerini yakından takip edip mercek altına alarak siz değerli okuyucularımızla paylaşmaktır.

Powered by Blogger.